مکان تفریح من

کاری از من!

مکان تفریح من

کاری از من!

در این وبلاگ مطالب سرگرم کننده برای کاربران فارسی زبان تولید و منتشر میشود، کاربران عزیز میتوانند از این مطالب استفاده کرده و نظرات خودشان را در اختیار بنده و دیگر کاربران قرار بدهند و در ادامه این راه طولانی به ما کمک کنند. همچنین کپی کردن مطالب با ذکر نام نویسنده بلامانع است. با تشکر

  • ۰
  • ۰

گرما

وقتی نوجوان بودم یه روز رفته بودیم خونه سید. ماه رمضون بود و اتفاقا امتحان های خرداد ماهَم با ماه رمضون آشنا شده بود ! خلاصه سر سفره افطار نشستیم و گفت و گویی داشتیم و افطار کردیم. بحث رفت سر گرمای صبح همون روز...

 

  • ۹۸/۰۴/۳۱
  • حسین بنی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی