مکان تفریح من

کاری از من!

مکان تفریح من

کاری از من!

در این وبلاگ مطالب سرگرم کننده برای کاربران فارسی زبان تولید و منتشر میشود، کاربران عزیز میتوانند از این مطالب استفاده کرده و نظرات خودشان را در اختیار بنده و دیگر کاربران قرار بدهند و در ادامه این راه طولانی به ما کمک کنند. همچنین کپی کردن مطالب با ذکر نام نویسنده بلامانع است. با تشکر

  • ۰
  • ۰

بازم هفت سالم بود ! نه دقیقا ولی نزدیک به هفت سالگیم، آره بچه بودم ! یادم نیست من از سید درخواست کردم تا برام داستان بگه یا سید خودش برام داستان گفت، ولی هرچی بود واقعا حوصلم سر رفته بود و به این داستان نیاز داشتم !

خلاصه شروع کرد برام داستان گفتن : یه قصه هست خر مگسه ! بگم یا نگم؟

 

 - بگو بگو !
 - بگو بگو سرم نمیشه بگم یا نگم؟
 - هه، نگو !
 - نگو نگو سرم نمیشه بگم یا نگم؟
 - اَه سید شروع نکن...


بالاخره بعد از کلی سرو کله زدن مجبورش کردم برام داستان بگه که اونم نتیجه مطلوب رو نداشت ! خیر سرش شروع کرد داستان گفتن :

 

یه حاجی بود یه گربه داشت. گربشُ خیلی دوست میداشت. یه روز که حاجی گوشت خرید، گوشتُ لَبِ تاقچه گذاشت، گربه اومد گوشتَرُ خورد. حاجی اومد گربَرُ کشت ! رو سنگ قبر اون نوشت : یه حاجی بود یه گربه داشت...

و ادامه ..


 آره چند بار این داستان رو تکرار کرد، پشت سر هم، منم که گیج شده بود خوابم برد !

 



 

  • ۹۸/۰۵/۰۱
  • حسین بنی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی