مکان تفریح من

کاری از من!

مکان تفریح من

کاری از من!

در این وبلاگ مطالب سرگرم کننده برای کاربران فارسی زبان تولید و منتشر میشود، کاربران عزیز میتوانند از این مطالب استفاده کرده و نظرات خودشان را در اختیار بنده و دیگر کاربران قرار بدهند و در ادامه این راه طولانی به ما کمک کنند. همچنین کپی کردن مطالب با ذکر نام نویسنده بلامانع است. با تشکر

  • ۰
  • ۰

طوفانها

Stormlikes به مشتریان خود وعده های واقعی ، دنبال کننده و لایک می دهد ، و ما فکر می کنیم که با تمام آنچه که آنها باید ارائه دهند ، این نوع ربات های اینستاگرام است که می تواند همه این موارد را انجام دهد. آنها کمی در مورد پیروان ارواح در وب سایت خود صحبت می کنند و قول می دهند مواردی از این دست را به مشتریان خود نفروشند.

آنها همچنین چیزهایی مانند نتایج فوری، و همچنین امثال واقعی و قیمت گذاری مقرون به صرفه قول می دهم. واقعا چیزی که ما را دوست ندارند در مورد یک شرکت مثل این است که ما فکر می کنیم به خوبی گرد و مشتریان خود یک فرصت بزرگ است.

مستر رسانه

همیشه روشی برای رشد همزمان همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما وجود دارد ، و Media Mister یکی از معدود شرکت هایی است که در آنجا وجود دارد و می تواند به شما در انجام این امر کمک کند. آنها برای بسیاری از سیستم عامل های مختلف از جمله فیس بوک ، یوتیوب و اینستاگرام و همچنین بسیاری دیگر از ویژگی های آنها استفاده می کنند.

ما این ربات اینستاگرام را دوست داریم زیرا ساده است ، اما در عین حال مؤثر است و می تواند به شما در سراسر صفحه کمک کند. ما به خاطر نداریم که آنها ویژگی های بسیار زیادی دارند زیرا آنها دارای یک تیم پشتیبانی عالی مشتری برای تهیه نسخه پشتیبان از آنها هستند.

دنبال کننده

باز هم ، تعداد زیادی از بات های اینستاگرام در آنجا وجود ندارد که ادعا می کنند می توانند بیش از اینستاگرام خود به شما کمک کنند ، اما Followersup یکی دیگر از مواردی است که فکر کردیم در لیست ما قرار دارد. ما دوست داریم که آنها ویژگی هایی را برای هر سرویس مشخص کرده باشند و بسته به این نیز امتیاز قیمت آنها را تقسیم بندی کنند.

ما همچنین دوست داریم که بتوانید از طریق تیم پشتیبانی دوستانه مشتری خود با آنها در تماس باشید و در هر نقطه از سفر کمک بگیرید. این که آیا شما مدتی با آنها بوده اید یا تازه کار را شروع کرده اید ، Followersup می تواند کل مراحل را آسان کند.

SocialViral

ویروس اجتماعی

آیا شما کسی هستید که همیشه به دنبال چیزی با کیفیت ، منحصر به فرد و به راحتی در دسترس هستید؟ سپس SocialViral را بررسی کنید. مشابه با دو شرکت دیگر در این لیست ، این ربات اینستاگرام می تواند به شما کمک کند لایک ، بازدید و دنبال کننده بیشتری در پروفایل اینستاگرام خود داشته باشید - و آنها ادعا می کنند که همه آنها کاملاً اصیل و معتبر هستند.

آنها همچنین ادعا می کنند که آنها برخی از بهترین قیمت ها را در صنعت دارند و نتایج آنها بلافاصله تحویل داده می شود ، بنابراین لازم نیست به هیچ وجه صبر کنید.

خشن

پیدا کردن یک ربات اینستاگرامی در آنجا دشوار است که در واقع به مشتری های آنها گوش فرا می دهد و به آنچه نیاز دارند اهمیت می دهد. با این حال ، ما در این مرحله کاملاً با اطمینان هستیم که این موضوع را یافته ایم.

Trusy ممکن است در صحنه جدید جدید باشد ، اما با اطمینان می توان گفت که آنها تقریبا یکی از بهترین رده هایی هستند که در این صنعت با آن روبرو شده ایم.

این امر به این دلیل است که آنها به مشتری خود توجه می کنند ، آنها آموزش های ویدئویی برای کمک به شما در تشخیص چگونگی استفاده از نرم افزار خود به نفع شما دارند ، و آنها حتی از طریق چت باکس در وب سایت خود پشتیبانی مشتری را ارائه می دهند.

قیمت آنها کمی در سمت گران قیمت است اما در این صنعت قطعاً آنچه را می پردازید پرداخت می کنید و این بدان معنی است که شما فقط با Trusy کیفیت و تعهد می گیرید.

اگر به چیزی نیاز دارید که می تواند واقعاً در رشد اینستاگرام شما تفاوت ایجاد کند و در درازمدت برای شما در نظر گرفته شود ، توصیه می کنیم این ربات قابل اعتماد و قابل اعتماد در اینستاگرام را بررسی کنید.

Combin یک شرکت بازاریابی در اینستاگرام است که وقت خود را برای ارائه درگیر شدن ارگانیک صفحه شما اختصاص می دهد. برخلاف بسیاری از سرویس های خارج از کشور که به شما پیروان و لایک های دروغین می فروشند ، تعامل آنها واقعی است ، این بدان معنی است که محدود است.

این سرویس منحصر به فرد آن را بسیار جذاب تر می کند. افراد این نوع خدمات را بسیار دوست دارند ، زیرا نه تنها باعث می شود که درگیری آنها طبیعی به نظر برسد ، بلکه به آنها کمک می کند تا به تدریج حضور خود را در طول زمان و بدون خطر نگاه کردن به هرزگی ایجاد کنند.

Kicksta خود را به عنوان قدرتمندترین ابزار رشد ارگانیک اینستاگرام در آنجا توصیف می کند و با قضاوت درباره ویژگی ها و توصیفات مشتری آنها ، ما تمایل داریم که به آنها ایمان داشته باشیم. ما دوست داریم که آنها با دنبال کنندگان ناخواسته و ناخواسته آشفتگی نداشته باشند.

تمام کاری که آنها می خواهند انجام دهند این است که به مشتریان خود تعامل واقعی و ارگانیکی ارائه دهند ، این کار برای مدت طولانی ادامه خواهد یافت. آنها می توانند به طور خودکار با افراد مناسب برای شما درگیر شوند ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد محتوای شما توسط افرادی که نمی خواهند علاقه مند شوند دیده می شود.

از آنجا که آنها می توانند پروفایل هایی شبیه به شما پیدا کنند ، می توانید در جامعه ارتباط بیشتری پیدا کنید و در نهایت خیلی بهتر از همه انجام دهید. این نوع شرکتی است که می خواهید در مورد رشد خود جدی بگیرید ، اما می خواهید این کار به خوبی انجام شود.

Adder - Safest Instagram Bot را دنبال کنید

Adder را دنبال کنید

در تجارت دو نوع مختلف وجود دارد - افرادی که دوست دارند بسیاری از وظایف را برون سپارند و کسانی که مایل هستند در همه چیز دست و پنجه نرم کنند.

اگر فردی هستید که ترجیح می دهید وقتی صحبت از اتفاقات شما می شود ، حرفی برای گفتن داشته باشید ، می خواهید ظاهر Adder را دنبال کنید.

بنابراین ، می توانید تصور کنید که موارد زیادی وجود دارد که Follow Adder به شما امکان می دهد از طریق داشبورد کاربر پسند خود انجام دهید. از زمانبندی پست های خود گرفته تا بارگذاری و ویرایش تصاویر ، کارهای دیگری وجود دارد که می توانید با Follow Adder انجام دهید که این کار را فقط به عنوان یک ابزار نامزدی انجام می دهد.

Jarvee - ابزار اتوماسیون رسانه های اجتماعی

Jarvee یک شرکت مشابه به دنبال Adder است زیرا به شما امکان می دهد کنترل زیادی را حفظ کنید. در واقع ، این یک برنامه قابل بارگیری است که می توانید از طریق لپ تاپ یا دسک تاپ خود استفاده کنید و با داشبورد کاربر پسند آنها ، اجرای نامزدی شما هرگز ساده تر نبوده است.

با این حال ، به عنوان یک سلب مسئولیت ، شایان ذکر است که هنگام شروع کار ، باید به برخی از فیلم های مفید آنها نگاهی بیندازید. هرچه راه خود را در اطراف داشبورد دسک تاپ خود بهتر بدانید ، راحت تر می توانید تعامل خود را از طریق آنها ساده کنید.

بهترین چیز در مورد Jarvee این است که آنها یک آزمایش 5 روزه رایگان را به شما پیشنهاد می دهند ، به این معنی که می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها یک شرکت تعامل مناسب برای نیازهای شما هستند.

FanBump - خدمات مدیریت حق بیمه

FanBump وضعیت خود را به عنوان یک سرویس برتر رشد اینستاگرام حفظ کرده است. این کمک به بسیاری از افراد در سراسر صفحه با مشغله و رشد اینستاگرام خود است و شما می توانید داستان موفقیت بعدی آنها باشید.

در حالی که در روز به این مهم نبودیم که آیا تعامل شما به صورت خودکار انجام شده است یا خیر ، به لطف اینستاگرام که این امر را خراب کرد ، اکنون بسیار مطلوب تر است که تعامل خود را ارگانیک کنید.

این بزرگترین دلیلی است که ما عاشق FanBump هستیم. آنها یک گزینه عملی و ارگانیک برای رشد اینستاگرام شما هستند که 100٪ تعامل ارگانیک را در بر می گیرد ، بنابراین می دانید که در آنجا بهترین نتیجه را کسب می کنید.

کاپیتان اینستا - نوع جدیدی از ربات

کاپیتان اینستا

اگر به دنبال یک شرکت بازاریابی اینستاگرام هستید که از تکنیک های مختلف اتوماسیون برای سایر شرکت های باتلاش عمومی تر در خارج استفاده می کند ، باید InstaCaptain را بررسی کنید.

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است بخواهید کاپیتان اینستا را بررسی کنید این است که دیگر لازم نیست نگران تعلیق یا مسدود شدن در هنگام استفاده از آنها برای رشد خود باشید.

این امر به این دلیل است که نه تنها می توانند به شما در مدیریت چندین اکانت اینستاگرام و برنامه ریزی محتوای آینده کمک کنند ، بلکه یک جعبه چت زنده نیز در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید برای هر کاری که نیاز دارید با آنها تماس بگیرید و به آنها سطح بالایی از پاسخگویی با مشتری را می دهد.

داشبورد کاپیتان اینستا

ما دوست داریم که کاپیتان اینستا با یک آزمایش رایگان همراه باشد و تا آنجا که ما نگران هستیم ، قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه است.

آنها فقط با 19.99 دلار در ماه شروع می کنند ، در هر ماه تا 99.99 دلار در ماه تمام می شوند ، و اگرچه این امتیاز قیمت فقط به چند مورد منتخب می پردازد ، ما هنوز فکر می کنیم که همه آنها بسته های معقول و منطقی هستند که دارای گزینه های مختلفی هستند.

 

بسته اصلی آنها می تواند به شما در مدیریت یک حساب کاربری اینستاگرام کمک کند ، در حالی که بسته های دیگر آنها می تواند به شما در مدیریت بیشتر کمک کند.

در کل ، Instacaptain یک حساب رشد خوب اینستاگرام است که به شما کمک می کند تا سمت نامزدی کارها را برطرف کنید و شما را برای کار در سایر قسمت های تجارت آزاد می کند.

instagooo

اینستاگوئو نه تنها یکی از آن رباتهای اینستاگرام است که می تواند تمام آن ویژگیهای جذاب دستی را در اختیار شما قرار دهد ، بلکه حتی می تواند تخمین معقولی از تعداد پیروان شما در هر ماه کسب کند.

آنها یک آزمایش پنج روزه رایگان ارائه می دهند و می گویند حداقل شما باید 1000 دنبال کننده جدید در ماه بدست آورید.

آنها ادعا می کنند که تنظیم آنها آسان است ، به علاوه برای ادامه کار نیازی به نصب یا بارگیری چیزی ندارید. این بدان معناست که حتی وقتی کامپیوتر شما خاموش است ، آنها هنوز هم برای شما سخت کار می کنند.

The software bots are coming, the software bots are coming ...

  • ۹۹/۰۳/۲۲
  • حسین بنی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی